Käftsmällen

Äta kinamat

Av Fester Bestertester - 2024-03-24 18:40

En kompis och jag ska imorgon iväg till restaurang "Chop-sticks" (påhittat namn) och smörja kråset. Det ska bli mycket trevligt, inte bara för matens skull, utan för sällskapet. Han ärlite småknepig, men det är jag också så vi passar ihop. Inte på ett homosexuellt sätt, utan som kompisar. Det betyder att jag ingen sovmorgon får imorgon då vi ska träffas redan klockan ett. Får försöka lägga mig tidigt ikväll så jag inte försover mig. Väl på plats lägger jag mest krut på de friterade sakerna, som räkor, någont slags köttoch vårrullar. Men även biff med bambuskott och någon rätt med fläsk i ska jag ta. Det blir inget mer ätit idag, jag måste vara utsvulten tills vi går till Chop-sticks, då det är buffé. Detta ser jag fram emot, Karl-Ove. Vad vi ska svulla i oss godsaker. Mums!


MVH/Herr X

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards