Käftsmällen

Vill ringa AE

Av Fester Bestertester - 2024-03-26 19:22

Just nu mår jag inte så bra. Upplever positiva symptom och även vissa negativa som avflackning och brist på energi. Jag har idag köpt sex burkar starköl i ett desperat försök att dricka bort mitt dåliga mående, men det fungerar inte så bra. Egentligen skulle jag vilja ringa min kontaktperson, men denne är så upptagen med att lägga patiens på datorn, eller spela MS-röj, så det går fetbort. Då återstår bara att ringa akutenheten, AE. "Hjälp mig, kompis. Jag mår inte så bra i knoppen" eller något liknande hade jag tänkt att säga. Men jag vill inte bli inlagd då jag har tänkt att fira påsk med en kompis och vill även vara i frihet och se och uppleva våren så sakteliga gå mot sommar. Kanske det blir ett litet samtal till dem där uppe på sjukan, den som lever får se. Lita på att jag kommer att berätta om det itergalaktiska krig jag befinner mig i och att jag orädd och stolt tar mig an kampen med liv och lust.Klaatu barada nikto.



MVH/Herr X.

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards