Käftsmällen

Jag ringer

Av Fester Bestertester - 2024-04-06 15:32

Snart ska jag ringa polisen då agenter åker runt, runt mitt kvarter och beskjuter mig med strålar. Hoppas jag får en okorrumperad snut på tråden så att jag kan få rekvirera en polispatrull och ge oss ned på stan för agentjakt. Sist jag pratade med vården om detta kom de och hämtade upp mig, men nu sköter jag det hela utan inblandning av psykiatrin, så jag hoppas på ett bättre utfall denna gång. Jag känner ingen rädsla, jag är endast stridslysten. Inte illa att vara så lugn som jag är trots utdraget mord på mig. Det rör sig om aliens från ett annat solsystem och de har ingen rätt att styra oss enkla människor, för att inte tala om att mörda oss. Får jag ett nej av snuten får jag rädda mänskligheten på egen hand, jag får gå på jakt utan back-up. Livet på toppen är hårt, men min organisation sätter in pengar på mitt konto efter varje uppdrag. Jag lever för kampen och krig är ett naturligt tillstånd för mig.


MVH/Herr X

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards