Käftsmällen

På permis

Av Fester Bestertester - 2024-04-30 14:46

Nu är jag på första permissionen från dårhuset. Allt var  bra när jag kom hem och är det fortsatt. Faktiskt trode jag att det skulle kännas bättre att vara ute i det fria utan överrock ett tag, men det får duga åt mig, måendet. I medicinväg har jag tillfälligt fått en liten dosökning Stesolid och fått Mirtrazapin insatt, hur sjutton det nu stavas. Jag har ätit både chips och choklad samt druckit Coca-Cola. Klockan tio i fyra måste jag ge mig av igen till avdelning 26. Jag hamnade på den bästa avdelningen i alla fall, när jag väl släpptes från PIVA.


MVH/Herr X

 
 
Ingen bild

Fredrik

Onsdag 1 maj 16:22

Tack för livstecknet och välkommen ut i det fria. Jag medicinerar också med Mirtazapin (som ger mig en glupande aptit).

Fester Bestertester

Lördag 4 maj 14:40

tack ska du ha. Eftersom jag inte sov på Mirtazapin tog den ifrån mig efter några ynka dagar. Äsch.

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards